PKP Intercity promuje się w telewizyjnej Dwójce miniserialem „Pociąg do podróży”
W niedzielę, 3 czerwca w TVP2 zadebiutował nowy miniserial PKP Intercity. Sześcioodcinkowy „Pociąg do podróży” widzowie zobaczą przed serialem „Rodzinka.pl”.
Produkcja jest kontynuacją wizerunkowej kampanii reklamowej PKP Intercity realizowanej od maja pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity.
Podobnie jak w przypadku kampanii, w serialu główne role grają Michał Czernecki (tata) oraz Franek Kalinowski (syn Filip). Bohaterowie wspólnie podróżują po Polsce pociągiem PKP Intercity i spotykają na swojej drodze wielu nietuzinkowych pasażerów, m.in. aktorkę, z którą ćwiczą tekst, młodych ludzi jadących na festiwal muzyczny do Gdyni czy magika prezentującego im różne sztuczki. W serii zagrają ponadto m.in. Łukasz Garlicki, Anna Ilczuk i Elżbieta Jarosik.
PKP Intercity chce podkreślić wygodę podróżowania taborem przewoźnika oraz pokazać możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.
- Poprzez nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że podroż może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale również ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, aby zrelaksować się, miło spędzić czas z rodziną czy nawiązać relacje, czasami z nietuzinkowymi współpasażerami – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Kolejne działania w ramach platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.
Za realizację kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” odpowiadają Publicis Poland (kreacja i realizacja), Agencja Warszawa (działania w internecie) i Value Media (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity promuje się w telewizyjnej Dwójce miniserialem „Pociąg do podróży”