SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ja+ Centralka Firmy - nowa usługa Plusa dla małych firm (wideo)

Plus wprowadził nową usługę "Centralka Firmy" dla klientów z rynku SOHO, która umożliwia zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na główny numer.

Usługa "Centralka Firmy", działająca na numerze komórkowym w sieci Plus, została zaprojektowana przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny.

Usługa działa jak wirtualna recepcja, z którą łącza się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, jak również może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.

W aplikacji usługi na stronie internetowej ustawia się co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby.

Wybór stopnia złożoności ustawień zależy od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru w aplikacji są: centralka podstawowa, centralka optymalna, centralka zaawansowana i centralka własna.

Możliwości "Centralki Firmy" na numerze komórkowym to: indywidulane powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej, automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery zależnie od wyboru osoby dzwoniącej, przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika centralki, odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących - automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę, wysyłanie wpisanej treści SMS-em zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą, odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail oraz poczta głosowa.

Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie bądź u sprzedawcy w punkcie sprzedaży Plusa.

Dołącz do dyskusji: Ja+ Centralka Firmy - nowa usługa Plusa dla małych firm (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alek
Niczego sobie pomysł. Jak kto ma firmę, to wie, że takie rozwiązanie z czasem staje się niezbędne. Teraz już nie mam powodów, żeby zrezygnować z Plusa. Brawo Wy!
0 0
odpowiedź
User
Romek
Dobra firma musi mieć tego typu rozwiązanie, bo nie wyobrażam sobie, żeby bez tego funkcjonować. Dlatego Plus przytomnie się zachował, bo włączył się do ścisłego top operatorów dla biznesu.
0 0
odpowiedź
User
Norbi
Na Plusa w takich sytuacjach można liczyć. Ogólnie, na pewno czują potrzeby klienta (stąd choćby praktyczne usługi porady prawnej), do tego z zasięgiem nie ma problemu, mają dobre oferty dla biznesu. Tak jak ma po prostu być.
0 0
odpowiedź