PMPG Polskie Media ze spadkiem przychodów
Spółka PMPG Polskie Media w I kwartale br. zanotowała o jedną czwartą niższe przychody niż rok wcześniej. Miała też 470 tys. zł straty operacyjnej i 2 tys. zł zysku netto.
Przychody PMPG Polskie Media w okresie od stycznia do marca br. wyniosły 12,472 mln zł i były o 24,84 proc. niższe niż w analogicznym okresie ub.r. - Zmiana wynika głównie z konsekwentnej optymalizacji w obszarze sprzedaży realizowanej w transakcjach bezgotówkowych - podano w komunikacie. Przychody barterowe spadły w ciągu roku o 2,1 mln zł.
Spółka zanotowała w I kwartale br. 469 tys. zł starty na poziomie operacyjnym wobec 3,333 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk netto wyniósł zaledwie 2 tys. zł podczas gdy rok wcześniej wynosił aż 2,624 mln zł. Natomiast zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej spadł z 2,451 mln zł do 25 tys. zł.
Prezes PMPG Michał M. Lisiecki, zapowiada, że po I kwartale br., w którym firma odczuła stagnację, w kolejnych okresach dynamika przychodów powinna być wyższa. Ma to to być m.in. efekt uruchomienia projektu „Wprost Nieruchomości” czy zmiany redaktora naczelnego „Wprost” (Sylwestra Latkowskiego z końcem marca br. zastąpił Tomasz Wróblewski), która - według spółki - skutkuje już powrotem reklamodawców na łamy pisma.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Spółka PMPG Polskie Media jest właścicielem tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, miesięcznika "Historia Do Rzeczy" oraz serwisów internetowych.
Dołącz do dyskusji: PMPG Polskie Media ze spadkiem przychodów