PMPG wprowadza studencki pakiet reklamowy
Platforma Mediowa Point Group przygotowała pakiet reklamowy skierowany do studentów. Oferta zakłada synergię między różnymi mediami tego wydawnictwa.
Wprowadzany przez Platformę Mediową Point Group studencki pakiet reklamowy opiera się na miesięczniku „Dlaczego”, który od wrześniowego wydania będzie bezpłatnie dystrybuowany w największych ośrodkach akademickich. Ponadto magazyn w formie 16-stronnicowego dodatku będzie dołączany do tygodnika „Wprost”. Oferta reklamowa obejmuje też dlaczego.com.pl, serwis internetowy tego czasopisma, w którym w październiku pojawi się witryna finansowa przygotowywana we współpracy z Money24.pl.
Ponadto w nowym pakiecie znajdzie się Student TV – kanał informacyjno-reklamowy PMPG, który jesienią ruszy w sieci ekranów digital signage znajdujących się na kilkudziesięciu uczelniach w 16 największych ośrodkach akademickich w Polsce. Uzupełnieniem oferty będzie „Dlatego!”, darmowy magazyn w formacie A3 dystrybuowany w najpopularniejszych wśród studentów miejscach wakacyjnych i w największych aglomeracjach, oraz skierowane do studentów akcje ambientowe i BTL-owe.
PMPG deklaruje, że nowa oferta zapewni reklamodawcom dostęp do blisko 70 proc. spośród niespełna 2 mln osób studiujących w Polsce. Atutami pakietu mają być synergia i komplementarność różnych mediów i kanałów komunikacji. Nad wdrożeniem projektu pracuje Michał Gajewski, redaktor naczelny magazynu „Dlaczego”.
Dołącz do dyskusji: PMPG wprowadza studencki pakiet reklamowy