„Podaruj radość i bądź # jakMikołaj” w świątecznym spocie Coca-Coli (wideo)
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa napoju Coca-Cola. Jest realizowana pod hasłem „Podaruj radość i bądź #jakMikołaj”.
Jak na razie udostępniono spot telewizyjny z kampanii. W spocie młody chłopak daje kupioną właśnie butelkę Coca-Coli kloszardowi, który siedzi przed sklepem, bo nie został wpuszczony do środka. W zamian dostaje czapkę Świętego Mikołaja, a kiedy wraca do domu ubiera choinkę, starzec pojawia się na drodze. Okazuje się, że jest Świętym Mikołajem.
Przed bohaterem przejeżdża czerwona ciężarówka Coca-Coli, charakterystyczna dla bożonarodzeniowych reklam tej marki.
W ramach kampanii Coca-Cola zachęca do wspierania Szlachetnej Paczki. W tym celu należy kupić półlitrową Coca-Colę Original Taste lub Coca-Colę Zero Cukru i na stronie Woah.com wpisać kod spod nakrętki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość złotówki na rzecz Szlachetnej Paczki.
- Takie wartości jak rodzina, radość, szczęście oraz bycie razem od początku stanowią podstawę DNA Coca-Cola. Dlatego od lat konsekwentnie włączamy się we wspólnotowe dzieła pomocowe. W ramach rozpoczętej kampanii świątecznej zdecydowaliśmy się zaangażować naszych konsumentów w dobroczynną pomoc beneficjentom Szlachetnej Paczki. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę na ogromną liczbę osób w Polsce wciąż potrzebujących wsparcia - komentuje Damian Podawca, senior brand manager Coca-Coli w Coca-Cola Poland Services.
Ponadto zarejestrowane kody są zaliczane jako punkty na koncie danego użytkownika. Może on wybrać między szansą na nagrodę główną (czteroosobowy wyjazdem do Laponii na spotkanie ze Świętym Mikołajem), nagrodami specjalnymi przygotowanymi przez internetowych influencerów (z marką współpracują przy tej kampanii Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz, Abstrachuje i Ewa Wachowicz) oraz gigantycznymi pluszakami polarnymi.
- Każdego roku Coca-Cola zaskakuje konsumentów wyjątkową kampanią wzmacniającą pozycję marki jako niekwestionowanego lidera świątecznej okazji. W tym roku nie zwalniamy tempa: zaangażowanie konsumentów we wspólne wsparcie Szlachetnej Paczki, spektakularna promocja czy grudniowa trasa ciężarówek to tylko wybrane aktywności, jakie przygotowaliśmy, aby razem celebrować oczekiwanie na Święta - zapowiada Damian Podawca.
Za obsługę marketingową Coca-Coli w Polsce odpowiadają firmy McCann Worldgroup (kreacja i adaptacja reklam), LiquidThread (aktywności w internecie, m.in. w social media), Fortis (przygotowywanie materiałów BTL), MediaCom (planowanie i zakup mediów) oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants (działania PR). Z kolei za organizację świątecznej trasy ciężarówek Coca-Coli odpowiada agencja eventowa Pankreato.
„Powiedz Dziękuję” i świecące etykiety w kampanii Coca-Coli
Zeszłoroczna kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem była realizowana pod hasłem „Powiedz ‘Dziękuję’ z Coca-Cola”. W ramach akcji dostępne były butelki tego napoju ze świecącymi etykietami nawiązującymi do jej hasła głównego.
Dołącz do dyskusji: „Podaruj radość i bądź # jakMikołaj” w świątecznym spocie Coca-Coli (wideo)