Podravka reklamuje 'pomidory dojrzałe w słońcu Południa'
Podravka prowadzi - pod hasłem "Pomidory dojrzałe w słońcuPołudnia" - skierowaną do kobiet kampanię swoich produktówpomidorowych. Reklamy zamieszczane w prasie i internecie zawierająprzepisy na dania z tych warzyw.
Kampania reklamowa, którą Podravka prowadzi pod hasłem "Pomidorydojrzałe w słońcu Południa", zachęca odbiorców do wykorzystania wkuchni produktów z tych warzyw innych niże koncentraty. Dlategowykorzystywane w tej akcji layouty nie tylko promują należące dofirmy marki 'Pomidory całe bez skórki' i 'Pomidory krojone', lecztakże zawierają przepisy na potrawy z ich udziałem, co podkreślaslogan "Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!". Kampaniajest skierowana do kobiet w wieku od 25-49 lat, mających średnielub wyższe wykształcenie i żyjących w miastach powyżej 200 tysięcymieszkańców.
Trwająca od początku lutego akcja obejmuje prasę kobiecą,zdrowotną i kulinarną (m.in. 'Twój Styl', 'Samo Zdrowie','Kuchnia'), działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl orazserwisy o zdrowiu, urodzie, rodzinie i gotowaniu zgrupowane wpakiecie "Ona na obcasach". Kreację kampanii - zaplanowanej na trzymiesiące - przygotowała agencja reklamowa Graf, a planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Podravka reklamuje 'pomidory dojrzałe w słońcu Południa'