Ruszyła kampania Vegety Natur Fix - Na Dwa Sposoby (wideo)
Firma Podravka Polska rozpoczęła nową kampanię, w której promuje Vegetę Natur Fix - Na Dwa sposoby. Podkreśla w niej, że produkt może być używany zarówno do dań mięsnych, jak i wegańskich.
W nowej kampanii obejmującej telewizję i internet promowana jest szeroka oferta produktów z kategorii Vegeta Natur Fix - na Dwa Sposoby.
We wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych emitowane są dwie wersje nowych spotów reklamowych. Ich kreatywna konwencja opiera się na wyjaśnieniu widzom, że każdy produkt Vegeta Natur Fix można wykorzystać w swojej kuchni na dwa sposoby - do dania mięsnego oraz do dania wegańskiego. Wprowadzona do oferty marki nowa kategoria produktów, to odpowiedź na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie dietą wegańską.
Działania promocyjne realizowane są także w internecie, w prasie, w aplikacjach mobilnych oraz w punktach sprzedaży.
Konkurs dla konsumentów
Marka rozpoczęła również konkurs dla konsumentów, który potrwa do 18 lutego 2022 r. Aby, wziąć udział w akcji należy kupić dowolny produkt marki Vegeta. Następnie zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej apetytnakase.pl. Po prawidłowo wysłanym zgłoszeniu, uczestnik otrzyma zdjęcie potrawy wraz z przepisem. Zadaniem jest stworzenie kreatywnej nazwy dla dania ze zdjęcia. Każdy uczestnik co tydzień ma szansę na zdobycie 3.000 zł lub wygraną w postaci nagrody głównej 50 000 zł.
Ostatni raz produkty z linii Vegeta Natur promowane były jesienią 2020 roku.
W ofercie Vegeta Natur znalazły się: Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – spaghetti bolognese Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – klopsiki w sosie pomidorowym, Vegeta Natur – wegański lub mięsny – gulasz, Vegeta Natur – wegańska lub mięsna – lasagne i Vegeta Natur – wegańskie lub mięsne – burgery oraz Vegeta Natur – wegańska lub z mięsem – nadziewana papryka.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Vegety Natur Fix - Na Dwa Sposoby (wideo)