„Podwójne orzeźwienie” - Warka Radler reklamowana w wersji jabłkowej (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa piwa Warka Radler (Grupa Żywiec) informująca o wprowadzeniu do sprzedaży jego wersji jabłkowej. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Opus Film, Men at Work, Hypercrew, Mediavest i Roots PR.
Spot piwa Warka Radler jest utrzymany w dynamicznej, letniej stylistyce. Reklama pokazuje, że napój doskonale pasuje do wakacyjnych imprez na świeżym powietrzu, a także jako orzeźwienie, np. po rowerowych wyprawach.
W kampanii jest prezentowana zarówno podstawowa, cytrynowa wersja Warki Radler (wprowadzona na rynek przed rokiem), jak też nowy smak tego piwa - jabłkowy.
Działania reklamowe od 3 czerwca obejmują telewizję (wszystkie stacje ogólnopolskie), internet (serwisy VoD, od połowy czerwca konkurs na Facebooku) oraz BTL, a w lipcu będą też prowadzone na outdoorze (w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście)
Kreację kampanię przygotowała agencja Just, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film, za BTL odpowiada agencja Men at Work, a za działania w internecie - agencja Hypercrew. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest, a działania PR realizuje agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Podwójne orzeźwienie” - Warka Radler reklamowana w wersji jabłkowej (wideo)