Potrzebny dom mediowy do kampanii o podwyżce 500+
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej chce wybrać w przetargu dom mediowy, który zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w internecie do kampanii dotyczącej podwyższenia świadczenia 500+ - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych, na potrzeby działań informacyjnych dotyczących podwyższenia wysokości świadczenia wychowawczego od stycznia 2024 roku (z 500+ na 800+), realizowanych
przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.
Zaplanowana kampania ma potrwać 4 miesiące. Jej budżet to 400 tys. zł netto (bez VAT).
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga: 75) i propozycja prowadzenia działań informacyjnych (waga:25).
Oferty można składać do 17 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebny dom mediowy do kampanii o podwyżce 500+