Point Group nadal chce mieć telewizję
- Niezależnie od rezygnacji z koncesji na Machina TV, nadal jesteśmy zainteresowani wejściem na rynek telewizyjny - zapowiada Michał M. Lisiecki, twórca i prezes Platformy Mediowej Point Group.
Wspomniana Machina TV to projekt kanału tematycznego nad którym spółka pracowała od 2009 roku. Złożono wtedy wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o koncesję satelitarną. Jak podaje PMPG, w związku ze spowolnieniem na rynku mediów, po analizie różnych wariantów, firma zdecydowała się na podjęcie rozmów z potencjalnymi partnerami w celu stworzenia przedsięwzięcia joint venture. Spółka ubiegała się też o nadawanie w ramach MUX-1, ale bezskutecznie. Wobec przeciągających się poszukiwań partnera, ostatecznie zdecydowano, że Machina TV nie powstanie. W październiku 2011 KRRiT uchyliła koncesję temu kanałowi.
We wczorajszym komunikacie PMPG podała, że aktywnie poszukuje możliwości zaangażowania się w przedsięwzięcia z obszaru telewizji i nie wyklucza współpracy z podmiotami już działającymi na polskim rynku telewizyjnym. - Prowadzimy wstępne rozmowy z kilkoma uczestnikami tego rynku - mówi Michał M. Lisiecki, ale szczegółów nie ujawnia.
Notowana na warszawskiej Giełdzie Platforma Mediowa Point Group to wydawca m.in. pism “Wprost” i “Bloomberg Businessweek Polska”. W 2011 roku spółka zamknęła dwa tytuły drukowane - miesięczniki “Machina” i “?dlaczego”.
Dołącz do dyskusji: Point Group nadal chce mieć telewizję