Pół miliona użytkowników Tidala w Play, promocja przedłużona do końca września
Play ujawnił, że obecnie z dostępu do serwisu Tidal w tej sieci korzysta pół miliona użytkowników, a 25 procent Polaków rozpoznaje tę markę. Operator przedłużył promocyjny dostęp do Tidala do końca września.
Na konferencji prasowej Play podał, że z promocyjnego dostępu do Tidala skorzystało w tej sieci ponad 500 tys. użytkowników. W ramach tej oferty mogą oni korzystać z serwisu za darmo przez dwa lata, a dopiero po tym czasie wykupić subskrypcję.
Operator zwrócił uwagę na fakt, że popularność Tidala szybko rośnie, bowiem w marcu br. liczba jego użytkowników wynosiła 300 tys. Wówczas Play zapowiadał, że jego celem jest osiągnięcie miliona użytkowników, którzy aktywują tę usługę.
Przy okazji operator podkreślił, że dzięki jego promocyjnym działaniom znacznie wzrosła świadomość marki Tidal wśród Polaków. Obecnie ok. 25 proc. z nich zna nazwę i przeznaczenie serwisu, choć nie wszyscy korzystają z jego oferty.
Play poinformował też, że zdecydował się na przedłużenie obecnej promocji związanej z Tidalem do końca września br., a wśród nowości w serwisie pojawią się m.in. specjalne playlisty układane przez DJ Adamusa.
Dołącz do dyskusji: Pół miliona użytkowników Tidala w Play, promocja przedłużona do końca września