Polacy najchętniej poleciliby Nokię jako wiarygodną markę
Nokia to marka, którą Polacy darzą największym zaufaniem i najchętniej poleciliby innym – wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC. W czołówce zestawienia pod tymi względami przeważają brandy telefonów, samochodów i napojów.
W badaniu MillwardBrown SMG/KRC, w którym Polaków zapytano, na ile wiarygodne są poszczególne marki i czy poleciliby je innym, najlepszy wynik osiągnęła Nokia. W czołowej dziesiątce znalazły się dwa brandy telefonów komórkowych, trzy – napojów i cztery – samochodów. W zestawieniu jest sześć marek globalnych i cztery polskie: Tymbark, Hortex, Wedel i Żywiec.
Lp. | Marka | Wskaźnik TrustR |
1 | Nokia | 127 |
2 | Audi | 120 |
3 | VW (Volkswagen) | 119 |
4 | Tymbark | 119 |
5 | Toyota | 116 |
6 | Hortex | 113 |
7 | Wedel | 113 |
8 | Żywiec (piwo) | 112 |
9 | Coca Cola | 112 |
10 | Sony Ericsson | 112 |
Badanie oceny wiarygodności marek i chęci ich rekomendacji przez Polaków zostało zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w imieniu WPP. Pogłębione wywiady – przeprowadzone w naszym kraju metodą CAWI wśród 400 osób – są częścią projektu obejmującego informacje na temat tysięcy marek zbierane w ponad 30 państwach.
Dołącz do dyskusji: Polacy najchętniej poleciliby Nokię jako wiarygodną markę