Polak z piwem najczęściej przed telewizorem
Ponad 40 proc. Polaków pijących piwo w wolnym czasie lubi oglądać telewizję i filmy na DVD – wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. Natomiast najpopularniejszymi pasjami są książki, muzyka i sport.
41 proc. Polaków pijących piwo wśród swoich ulubionych zajęć w wolnym czasie wskazuje oglądanie telewizji i filmów na DVD. Co trzeci spotyka się wtedy ze znajomymi i przyjaciółmi, a co czwarty – śpi lub po prostu nic nie robi.
Natomiast jako swoje pasje Polacy pijący piwo najczęściej wymieniają książki i prasę, muzykę oraz sport. W grupie wiekowej do 35. roku więcej osób wskazują hobby związane ze sportami na świeżym powietrzu, muzyką i motoryzacją, a wśród starszych respondentów – z telewizją, książkami i podróżami.
Badanie zainteresowań Polaków pijących piwo zostało przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Kompanii Piwowarskiej w drugiej połowie lipca br. Sondaż objął 385 osób w wieku od 18–65 lat.
Dołącz do dyskusji: Polak z piwem najczęściej przed telewizorem