Połowa blogerów umieszcza na swoich stronach reklamy
Blogerzy nie obawiają się już umieszczania reklam na swoich stronach w sieci.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Technorati wynika, że nieco ponad połowa ogółu blogerów umieszcza na prowadzonych przez siebie stronach internetowych reklamy - informuje serwis Media Life.
Spośród badanych postępujących w ten sposób, blisko 70 procent korzysta z samoobsługowych kontekstowych platform reklamowych, a 23 procent wykorzystuje co najmniej trzy tego typu platformy.
Z danych Technorati wynika też, że amerykańscy blogerzy uzyskali w zeszłym roku średnio 5.060 dolarów dochodów z reklam, ale średni zysk wyniósł zaledwie około 200 dolarów.
Jednocześnie raport pokazuje, że 46 procent blogerów nie stosuje żadnej formy reklamy na swoich stronach. Główny powód jest taki, że wychodzą oni z założenia, iż ich strony nie cieszą się wystarczającą popularnością. Niewielka grupa respondentów uważa też, że reklamy mogłyby narazić na szwank ich bezstronność.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Połowa blogerów umieszcza na swoich stronach reklamy