Polsat Media będzie sprzedawać reklamy na ekranach Screen Network
Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Screen Network (Grupa 4fun Media), zajmującą się zewnętrzną reklamą cyfrową. Firm wprowadza do oferty nowy produkt Polsat Media AdScreen, w którym dostępne są ekrany reklamowe należące do Screen Network oraz sieć PRN.
W skład Polsat Media AdScreen wejdą ekrany LED City, zlokalizowane przy arteriach drogowych, ekrany indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju.
Ekrany LED City mają powierzchnię obrazu cyfrowego 46m2, ekrany indoor są zlokalizowane m.in. w sieciach Media Markt i Saturn, kasach PKP Intercity, salonach prasowych Inmedio, Hubiz oraz na lotniskach - Relay, Discover i Virgin. Sieć Carrefour TV to z kolei ekrany zlokalizowane w hipermarketach w dwóch głównych ciągach komunikacyjnych, alei głównej oraz strefie TV Wall, dostępne w 33 miastach w Polsce.
W ramach współpracy z Polsat Media, Screen Network będzie zarządzać całą siecią ekranów LED - ich planowaniem, edycją i raportowaniem kampanii reklamowych w oparciu o własną platformę technologiczną digital signage.
Reklamy będą zarządzane internetowo z możliwością dopasowania preferencji reklamodawców do konkretnych lokalizacji i czasu emisji.
Sieć ekranów LED będzie powiększona o kolejne lokalizacje. Za rozwój tej sieci będzie odpowiedzialna firma Screen Network.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media będzie sprzedawać reklamy na ekranach Screen Network