SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polscy olimpijczycy w kampanii PGE (wideo)

Z początkiem lipca ruszy wizerunkowa kampania reklamowa PGE SA z udziałem trojga sportowców wyjeżdżających na igrzyska olimpijskie. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - przygotowały firmy Scholz & Friends i ZenithOptimedia Group.

Wizerunkowe reklamy PGE SA pokazują, jak polskich sportowców, którzy wystartują w igrzyskach olimpijskich w Londynie, wspierają różne źródła energii. I tak tyczkarka Anna Rogowska korzysta z wiatru, windsurferka Zofia Noceti-Klepacka z wody, a siatkarz Michał Winiarski z energii atomowej. W dalszym etapie kampanii, już po olimpiadzie, wystąpią tyczkarze Łukasz Michalski oraz Paweł Wojciechowski.

Pierwszy etap akcji - zaplanowany od 1 do 26 lipca - obejmie telewizję (8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVP 1 i TVN24), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Newsweek” i „Polityka”), internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, strony z sieci ARBOnetwork), a także nośniki outdoorowe w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Polscy olimpijczycy w kampanii PGE (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl