SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Organizacja Turystyczna reklamuje „bajkowy urlop w Polsce”

Polska Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią promującą wypoczynek turystyczny w naszym kraju i zachęcającą do odwiedzenia polskich miast i regionów. Za kreację odpowiada agencja BBDO.

Kampania, pod hasłem „Bajkowy urlop w Polsce”, do końca stycznia będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu i Opolu.

Akcja reklamuje atrakcje turystyczne województw: zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, śląskiego, podlaskiego, opolskiego, lubuskiego i kujawsko-pomorskiego. I tak atrakcje kujawsko-pomorskiego są prezentowane w Gdyni i w Warszawie; lubuskiego we Wrocławiu, Łodzi i Warszawie; opolskiego w Krakowie, Warszawie i Katowicach; podlaskiego w Bydgoszczy, Gdyni i Warszawie; śląskiego w Krakowie, Łodzi i Warszawie; świętokrzyskiego w Łodzi i Warszawie; warmińsko-mazurskiego w Gdańsku, Gdyni i Bydgoszczy; wielkopolskiego w Warszawie, Katowicach, Bydgoszczy oraz Opolu, a zachodniopomorskiego w Warszawie i Poznaniu.

Koncept kreatywny polega na zestawieniu postaci ze świata baśni z zabytkami danego regionu, co przywołuje skojarzenia, że polskie miasta i regiony mogą być bajkową scenerią do spędzenia w nich urlopu. Reklamy powstały we współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi, z wykorzystaniem symboli stosowanych przez miasta i regiony, w zgodzie z ich strategią komunikacyjną.

Za kreację całej kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna reklamuje „bajkowy urlop w Polsce”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bajka
Szkoda, że te zdjęcia to same fotomontaże, i to takiej jakości jak ta bajka
odpowiedź
User
Sara
A czym różni się ta kampania od reklamy Promenady zrobionej przez agencję Paralotna? Pomysł jest identyczny. Realizacja dużo gorsza. Gratuluję kopiarze :-(
odpowiedź
User
Tedi
Strasznie lukrowate!
odpowiedź