Polska Organizacja Turystyczna reklamuje „bajkowy urlop w Polsce”
Polska Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią promującą wypoczynek turystyczny w naszym kraju i zachęcającą do odwiedzenia polskich miast i regionów. Za kreację odpowiada agencja BBDO.
Kampania, pod hasłem „Bajkowy urlop w Polsce”, do końca stycznia będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu i Opolu.
Akcja reklamuje atrakcje turystyczne województw: zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, śląskiego, podlaskiego, opolskiego, lubuskiego i kujawsko-pomorskiego. I tak atrakcje kujawsko-pomorskiego są prezentowane w Gdyni i w Warszawie; lubuskiego we Wrocławiu, Łodzi i Warszawie; opolskiego w Krakowie, Warszawie i Katowicach; podlaskiego w Bydgoszczy, Gdyni i Warszawie; śląskiego w Krakowie, Łodzi i Warszawie; świętokrzyskiego w Łodzi i Warszawie; warmińsko-mazurskiego w Gdańsku, Gdyni i Bydgoszczy; wielkopolskiego w Warszawie, Katowicach, Bydgoszczy oraz Opolu, a zachodniopomorskiego w Warszawie i Poznaniu.
Koncept kreatywny polega na zestawieniu postaci ze świata baśni z zabytkami danego regionu, co przywołuje skojarzenia, że polskie miasta i regiony mogą być bajkową scenerią do spędzenia w nich urlopu. Reklamy powstały we współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi, z wykorzystaniem symboli stosowanych przez miasta i regiony, w zgodzie z ich strategią komunikacyjną.
Za kreację całej kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna reklamuje „bajkowy urlop w Polsce”