SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie agencje nagrodzone w konkursie Magellan Awards 2013

24/7, Alert Media Communications, Monday PR, Partner of Promotion,  Procontent, Sarota PR, Think Kong, Vision Group zdobyły wyróżnienia w międzynarodowym konkursie Magellan Awards dla najlepszych działań PR ubiegłego roku.

Procontent nagrodzono trzema złotymi statuetkami za działania dla Polpharmy, Instytutu Oświaty Zdrowotnej oraz Saxo Bank Polska.

24/7 PR zdobyła trzy srebrne statuetki za kampanie dla McDonald’s Polska oraz za działania przeprowadzone dla Procter & Gamble.

Platynowe wyróżnienie przypadło Alert Media Communications za akcję dla Mondelez Polska, Monday PR nagrodzono brązową statuetką za projekt „Nadzieja na mundial”.

Vision Group zdobyła złote wyróżnienie za obsługę Szczytu Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla, zaś Think Kong złoto za działania dla Grupy Nowy Szpital. Partner of Promotion  nagrodzono srebrną nagrodą za projekt „Spartanie dzieciom”, zaś Sarota PR zdobyła złoto za projekt dla Sapphire Polska.

Organizatorem konkursu jest amerykańska organizacja LACP (League of American Communications Professionals), skupiająca ekspertów z branży marketingowej. Celem imprezy jest promowanie najwyższych standardów w komunikacji. Konkurs odbywa się od 2000 roku, w tej edycji zgłoszono do niego 400 prac z całego świata.

Dołącz do dyskusji: Polskie agencje nagrodzone w konkursie Magellan Awards 2013

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl