Polskie Radio Euro z jesienną kampanią
17 listopada startuje jesienna kampania wizerunkowa Polskiego RadiaEuro. Działania mają charakter dwukierunkowy (wykorzystane zostająmedia oraz zaplanowano szereg eventów w całym kraju).
Kampania potrwa do 30 listopada, wspierające działaniapromocyjne zaplanowano do 6 grudnia.
Hasłem kampanii jest "Nadaje się tu". Grupę docelową stanowiąmłodzi ludzie w wieku 15-25 lat. Zasięg akcji jest ogólnopolski,działania BTL obejmą: Warszawę, Katowice, Łódź, Kraków, Wrocław,Toruń oraz Trójmiasto.
Kreację na zlecenie Polskiego Radia Euro przygotowała warszawskaagencja Scholz & Friends. Działania agencji mają charakterdwukierunkowy - komunikację wizerunku marki oraz wsparcieprzedsięwzięć eventowych. W projektach wykorzystano wizerunkiczołowych prezenterów oraz DJ-ów stacji - DJ Berta, UliKaczyńskiej, Bartka Czarkowskiego, Kuby Marcinowicza oraz KasiDydo.
Kampania obejmie prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki),internet, radiowe spoty autopromocyjne, outdoor (citylighty iplakaty w wybranych miastach oraz banner wielkoformatowy na budynkuPolskiego Radia), środki komunikacji miejskiej (wagony i stacjemetra, autobusy), a także działania ambientowe (plakaty, wlepki,gadżety). Za planowanie mediów odpowiedzialne jest PolskieRadio.
Poza działaniami ATL i BTL, elementami dodatkowymi wspierającymikampanię będą: patronat nad cyklem imprez "Kluboteka Live"(czterotygodniowy cykl imprez w najpopularniejszych klubach wPolsce), których gwiazdami będą DJ'e Radia Euro oraz wydanie płyty"Wszystkie covery świata".
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio Euro z jesienną kampanią
najlepsze