SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Porta i Uniqa klientami Bluerank

Agencja Bluerank nawiązała współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych z producentem drzwi Porta oraz ubezpieczycielem Uniqa.

Bluerank wspiera firmę Uniqa w obszarze komunikacji na Facebooku.

- Elementem profilu [na Facebooku - dop.] jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Uniqa Polska.

Agencja zajmuje się także obsługą profili Porta na Facebooku i Instagramie. Współpraca przewiduje prowadzenie działań przez rok z możliwością przedłużenia.

- Facebook, Instagram oraz własny blog stały się dla nas naturalną przestrzenią do rozmowy. Wyjaśniamy, edukujemy i pomagamy podjąć bardziej świadome decyzje zakupowe. Budowanie pozytywnego doświadczenia jest dla nas bardzo ważne - komentuje Piotr Chodak, PR and digital marketing manager w Porta Kmi Poland.

Dołącz do dyskusji: Porta i Uniqa klientami Bluerank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl