POT zaangażuje blogerów do promowania turystyki wiejskiej
Polska Organizacja Turystyczna uzyskała 625 tys. zł dofinansowania ze środków unijnych na promocję dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich. W kampanię mają zostać zaangażowani czołowi blogerzy specjalizujący się w tematyce turystycznej.
Projekt realizowany przez POT ma na celu identyfikację, upowszechnianie i promocję dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich. Ma się przyczynić do stworzenia markowych produktów turystyki wiejskiej i ich komercjalizacji oraz do efektywnego wykorzystania potencjału obszaru produktowego w regionach wiejskich. Jego celem jest także upowszechnianie wysokich standardów wiejskiej bazy recepcyjnej i jakości świadczonych usług, a także aktywizacja mieszkańców wsi oraz wymiana doświadczeń.
- W ramach projektu przeprowadzony zostanie ogólnopolski konkurs wyłaniający między innymi najlepsze gospodarstwa agroturystyczne, oferty wypoczynkowe proponowane przez rolników i szlaki kulinarne na terenach wiejskich. Nowością z pewnością jest fakt, że do udziału w kampanii promującej wypoczynek na polskiej wsi, zaproszeni zostaną czołowi blogerzy specjalizujący się w tematyce turystycznej - powiedział minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Polska Organizacja Turystyczna będzie promować wyłonione markowe produkty turystyki wiejskiej w mediach społecznościowych i w wybranych mediach ogólnopolskich. Kampania będzie także realizowana za granicą na rynkach, na których działają placówki Polskiej Organizacji Turystycznej.
Program ma zostać zrealizowany do września br.
Dołącz do dyskusji: POT zaangażuje blogerów do promowania turystyki wiejskiej