SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poznaliśmy zwycięzców konkursu Złote Spinacze 2012

W piątek, 16 listopada odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie Złote Spinacze 2012 na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku.

O główną nagrodę walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.
 
Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2012:


  
KATEGORIE GŁÓWNE:

1. PR Korporacyjny – Centrum Prasowe SWPS – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
2. PR Produktu ­ - „Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites” – Havas PR Warsaw
3. Kampania Edukacyjna – Polka w ciąży – Headlines Porter Novelli
4. Komunikacja Antykryzysowa lub Komunikacja Kryzysowa – Squat Elba – On Board Public Relations
5. Public Affairs & Lobbying – Polski Związek Firm Deweloperskich: wyzwania wizerunkowe dla sektora mieszkaniowego – Publicon
6. Kampania społeczna – Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka! – Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
7. Komunikacja wewnętrzna – Do szczęścia tylko jeden gar – Akademia Warzenia Grupy Żywiec – Grupa Żywiec S.A.
8. Event Komercyjny – Poznań Traffic Race -  Dobocom Public Relations
9. Event Społeczny -  Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR i Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"
10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy – "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii". Premiera książki – Go Culture
11. CSR- Każdy pluszak to historia – Telma Group Communications
12. PR Miejsca, Miasta lub Regionu – Przyjaciele Stadionu Miejskiego w Poznaniu, EURO POZNAŃ 2012
13. Social Media – "Seks to Zdrowie" – fanpage na Facebooku – Polpharma
14. Business-to-Business PR – 194 metry bliżej natury -  Advanced Public Relations
15. PR Finansowy i Relacje Inwestorskie – Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse – Havas PR Warsaw
16. Sektor publiczny – Pro100doPrezydencji. Forum – Citybell Consulting
 
KATEGORIE SPECJALNE:

1. Efektywność – Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu  Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
2. Kreatywność – Dulux Let`s Colour. Pociąg do koloru - Havas PR Warsaw

SEKTORY:

1. Technologia, IT, Telekomunikacja – Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie – Fundacja Allegro All for Planet
2. Finanse – Noble Bank - lider rynku private banking w Polsce -  Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Noble Bank
3. Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne) – Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – Polpharma
4. Uroda – Dove rozpieszcza blogosferę! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Unilever Polska
5. Sektor Spożywczy – Program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc” koalicji Partnerstwo dla Zdrowia – Danone w imieniu  Partnerstwa dla Zdrowia- koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka
6. Media i Styl Życia – Szaleństwo Zakupów InStyle –  Magazyn InStyle oraz faceADDICTED
7. Kultura - "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii". Premiera książki – Go Culture
8. Sport, Turystyka, Rekreacja - Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” – Monday PR i Stowarzyszenie "Nadzieja na Euro"
9. Nieruchomości i Budownictwo - 194 metry bliżej natury -  Advanced Public Relations
10. Przemysł, Transport, Logistyka – Kampania społeczna „Niska emisja – Wysokie ryzyko” – Imago Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Poznaliśmy zwycięzców konkursu Złote Spinacze 2012

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Jestem ogromnie ciekaw jaka jest metodologia przyznawania tych nagród. W minionym roku zetknąłem się w zasadzie z jednym jedynym z tych projektów ("Nie czytasz..."). O reszcie nie słyszałem. Pozostałe to chyba jedynie stricte branżowe zdarzenia.
odpowiedź