Poznań reklamami zaprasza berlińczyków
W Berlinie trwa kampania reklamowa zachęcająca do odwiedzenia Poznania. Akcję - obejmującą radio, internet i outdoor - przygotowały agencja Just i dom mediowy Media Concept.
Kampania reklamowa zapraszająca mieszkańców Berlina do odwiedzenia Poznania jest skierowana do osób w wieku 18-35 lat. Wykorzystywany w akcji spot radiowy opisuje, jak popularne berlińskie niedźwiedzie licznie odwiedzają poznańskie atrakcje, takie jak Stary Rynek, Malta czy Stary Browar, witając się przyjacielsko (w formie popularnych „miśków”) z mieszkańcami stolicy Wielkopolski.
- Poprzez tę kampanię chcemy mocniej zaistnieć w świadomości berlińczyków jako miejsce, które warto odwiedzić w wolny weekend. Oba miasta są do siebie w pewnym stopniu podobne, a ich mieszkańcy łatwo znajdują wspólny język. Dodatkowo ośrodki te są ze sobą bardzo dobrze skomunikowane - podkreśla Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji w Urzędzie Miasta Poznań.
Akcja oprócz radia (stacje 98,8 Kiss FM, 104,6 RTL, Energy Berlin, Star FM 87,9) obejmuje internet (informacyjno-rozrywkowe serwisy meinestadt.de i web.de, strony o tematyce podróżniczej i imprezowej, aktywności na Facebooku, niemieckojęzyczna wersja serwisu poznan.travel) oraz outdoor (40 billboardów i prawie 300 słupów reklamowych). Działania będą prowadzone do 8 września.
Przypomnijmy, że przez ostatni miesiąc podobna kampania Poznania była prowadzona w Irlandii (więcej na ten temat).
Kreację na potrzeby obu akcji przygotowała agencja Just, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Poznań reklamami zaprasza berlińczyków