PR Calling ma nową identyfikację wizualną. Stawia na innowacyjne firmy
Z początkiem grudnia agencja PR Calling przeszła proces całkowitego rebrandingu, który objął m.in. identyfikację wizualną oraz stronę internetową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmianie uległo także pozycjonowanie firmy – PR Calling to agencja, która specjalizuje się w obsłudze firm napędzanych innowacjami.
Nowa identyfikacja wizualna PR Calling jest ściśle związana ze zmianą strategii i pozycjonowania agencji, która obecnie obsługuje nie tylko startupy, ale i firmy z szeroko pojętego obszaru technologii.
Rebranding objął wszystkie elementy identyfikacji wizualnej – powstał nowy logotyp, zmienione zostały kolory firmowe oraz została uruchomiona nowa strona internetowa.
– Rozszerzyliśmy ofertę, wzmocniliśmy zespół, a finalnie przeszliśmy całkowity rebranding. Dotychczasowe logo przestało spełniać swoją funkcję. Obecne jest znacznie pojemniejsze i doskonale prezentuje nas – jako agencję. Jesteśmy zgranym zespołem konsultantów, którzy zapewniają kompleksowe działania komunikacyjne, zgodne z obecnymi trendami, co jest odzwierciedlone w przyjętych kolorach: turkusie, błękicie i granacie oraz charakterystycznym symbolu w logotypie – otwartym dymku dialogu, którego zasięg jest nieograniczony – komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.
W ostatnim czasie agencja PR Calling wygrała przetarg na obsługę państwowego programu GovTech Polska. Ponadto, do grona klientów w ostatnich tygodniach dołączyła platforma zakupowa arena.pl oraz broker usług kurierskich Sendit.
PR Calling obsługuje również dom mediowy Mindshare i iTaxi.
Agencja powiększyła też zespół, do którego dołączyły Marta Zalewska (senior PR & communication consultant), Aleksandra Kołakowska (junior PR & communication consultant) oraz Aleksandra Jaskot (PR assistant).
Dołącz do dyskusji: PR Calling ma nową identyfikację wizualną. Stawia na innowacyjne firmy