Pracownicy i biznes w kampanii „Łódź pozdrawia” (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona akcji promującej Łódź, tym razem podkreślająca walory gospodarcze tego miasta. Kampanię przygotowały firmy MOSQI.TO i Anagram Film.
„Łódź Gospodarcza” to czwarta odsłona kampanii promującej to miasto pod hasłem „Łódź pozdrawia”. - Ma pokazać ogromną zmianę, która dokonała się w Łodzi w ciągu ostatnich lat. Przyciągamy coraz więcej inwestorów, sektory IT, BPO czy usługi transportowe rozwijają się niezwykle dynamicznie, powstaje wiele nowych miejsc pracy i kierunki studiów - wylicza Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy z zagranicą w Urzędzie Miasta Łodzi.
Przypomnijmy, że poprzednie odsłony akcji poświęcone były turystyce, studiowaniu i stylowi życia (zobacz szczegóły).
Nowe spoty pokazują pracowników rodzimych i zagranicznych firm działających w Łodzi. Reklamy rozgrywają się zarówno w biurowcach i siedzibach korporacji, jak i przestrzeni biznesów kreatywnych - zrewitalizowanych wnętrzach charakterystycznych, łódzkich fabryk.
Obecna odsłona akcji obejmuje telewizję (TVN, TVN24, TVN BiŚ, TVP1, TVP2) oraz outdoor (billboardy w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku i w Łodzi). Potrwa do października.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja MOSQI.TO. Spoty wyreżyserował Piotr Szczepański, muzykę wykonała grupa L.Stadt, a produkcją zajęła się firma Anagram Film.
Budżet obecnej odsłony akcji to 1,73 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy i biznes w kampanii „Łódź pozdrawia” (wideo)