Problem z mobilnym spamem
Spora część użytkowników telefonów komórkowych z wielkiej Brytaniipadła ofiarą mobilnego spamu.
Z marcowego badania przeprowadzonego przez agencję YouGov ifirmę Cloudmark, wynika, że 2/3 brytyjskich użytkowników komórekotrzymało na swój telefon niechcianą wiadomość - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer. Wśród respondentów w grupiewiekowej od 18 do 24 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł75 procent.
Badani winą obarczają tutaj przede wszystkim dostawców usług. 28procent respondentów stwierdziło, ze otrzymało spam od swojegooperatora komórkowego, a z tego powodu nad zmianą swojego dostawcyusług komórkowych zastanowiłoby się 44 procent badanych.
Zdaniem Neila Cooka z Cloudmark, mobilny spam to co prawda nieta sama liga co tradycyjny spam w wiadomościach e-mail, ale jakpokazuje to badanie, tolerancja użytkowników dla niechcianych i niezamawianych wiadomości mobilnych jest tak naprawdę żadna. "Oznaczato, ze operatorzy komórkowi nie mogą sobie tutaj pozwolić naprzyjęcie strategii polegającej na tym, że poczekamy i zobaczymy cosię stanie" - dodał Cook.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Problem z mobilnym spamem