Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” zyskał widzów. TVP1 przegrała z TVN i Polsatem
W sezonie 2016/2017 program „Warto rozmawiać” oglądało średnio 750 tys. widzów, o 57 tys. osób więcej niż w poprzednim sezonie emitowanym wiosną ub.r. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,67 mln zł.
Publicystyczny program „Warto rozmawiać” w sezonie 2016/2017 pokazywany był w czwartki około godz. 22.25. W okresie od 25 sierpnia 2016 roku do 25 maja 2017 roku audycję oglądało średnio 750 tys. widzów, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w grupie 4+, 3,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,14 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 18 maja br., który śledziło 968 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: Magdalena Ogórek, Witold Gadowski, Dawid Ozdoba, Zbigniew Ziobro oraz Jarosław Szarek.
Dla porównania, wiosną ub.r. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49. Oznacza to, że audycja zyskała 57 tys. widzów.
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący gł. filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 10,06 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,78 proc.), a czwarta - TVP2 (również filmy; 6,80 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 7,67 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 8,81 proc.
Dołącz do dyskusji: Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” zyskał widzów. TVP1 przegrała z TVN i Polsatem