Bauer zbada preferencje swoich czytelników i czytelniczek
W tym roku Wydawnictwo Bauer przeprowadzi kompleksowe badanie preferencji Czytelniczek i Czytelników, Projekt Bridge 2024. Pierwsze badania ruszają w poniedziałek.
Rusza Bridge 2024, projekt badawczy dla Wydawnictwa Bauer. Jak informuje firma, to największa w historii wydawnictwa wieloetapowa analiza, opracowana przez firmę Brandquest Media.
Przeprowadzona będzie wraz z pracownikami wydawnictwa. Projekt potrwa sześć miesięcy i będzie składał się z ośmiu etapów, a badania będą realizowane w kilku miejscach w Polsce.
W ramach badania przeprowadzone zostaną pogłębione wywiady grupowe, ankiety oraz badania etnograficzne. Mają one pozwolić lepiej poznać czytelniczki, zrozumieć ich życie i zidentyfikować potrzeby.
Odbędą się także warsztaty dla redaktorów. „Dadzą możliwość wypracowania praktycznego wykorzystania wyników badań na jeszcze lepsze dopasowanie treści magazynów do oczekiwań odbiorców” - podkreśla Bauer.
Firma na razie nie informuje, na jak duży odzew liczy. Wiemy jedynie, że pierwsze badanie ma ruszyć w poniedziałek 29 stycznia.
Brandquest Media od 25 lat zajmuje się badaniami i doradztwem strategicznym na rynku mediów. Jest firmą wyspecjalizowaną w badaniach odbiorców mediów. Doświadczenie zdobywała prowadząc kilkaset projektów z odbiorcami prasy, telewizji, internetu i widzami filmów fabularnych. Od ponad 20 lat firma Brandquest współpracuje z Wydawnictwem Bauer. Badała większość pism Wydawnictwa i przeprowadziła rozmowy z kilkoma tysiącami czytelniczek prasy w trakcie projektów badawczych.
Dołącz do dyskusji: Bauer zbada preferencje swoich czytelników i czytelniczek