SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Proteinowe chipsy z soczewicy reklamowane w piłkarskiej kampanii

Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia Zet oraz szerokie działania w prasie i internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją “Przeglądu Sportowego” – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
 

W Radiu Zet codziennie, od poniedziałku do piątku (10-14.06), dwóch zawodników stanie do rywalizacji w walce o tytuł najlepszego kibica. Nagrodami są konsole do gier i zapas chipsów Moonsy. 

Oprócz konkursu producent Moonsów zaplanował również działania online na stronach sportowych Onet.pl oraz w wydaniu drukowanym „Przeglądu sportowego”, a także w ramach własnych mediów społecznościowych.

– W działaniach wokół Euro 2024 stawiamy na angażujące kibiców działania w radio, ale również mocno w online. Tradycją przed takimi wydarzeniami  jest drukowane wydanie Skarbu Kibica i tam też są Moonsy. Wiemy, że to czas, w którym wiele marek realizuje swoje kampanie, jednak jesteśmy przekonani, że tworzony przez nas content zyska spore grono odbiorców – mówi Magdalena Hankus-Breguła, kierowniczka marketingu firmy.

Działania promocyjne Moonsów potrwają do końca czerwca. 

Dołącz do dyskusji: Proteinowe chipsy z soczewicy reklamowane w piłkarskiej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl