„Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu” w kampanii Fabryki Komunikacji Społecznej dla PIP
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje i zrealizuje na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy kampanię informacyjno-promocyjną w internecie i radiu pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”.
W przetargu dotyczącym tej kampanii wzięły udział dwie agencje. Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej ofertę złożyła też spółka Jero z ceną 63,3 tys. zł. Cena zwycięskiej agencji wynosi natomiast nieco ponad 67 tys. zł.
Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii - opracuje reklamy oraz zaplanuje ich emisję w czterech portalach internetowych, uruchomi stronę streswpracy.pl oraz wyprodukuje dwa 30-sekundowe spoty radiowe.
Kampania ma być realizowana od połowy maja do połowy czerwca br.
Dołącz do dyskusji: „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu” w kampanii Fabryki Komunikacji Społecznej dla PIP