„Przejmij kontrolę” - Bogusław Linda reklamuje Renault Talisman
W styczniu 2016 roku do sprzedaży trafi nowy samochód marki Renault - Talisman Wprowadzeniu auta na rynek towarzyszy m.in. ogólnopolska kampania radiowa z udziałem ambasadora marki Bogusławem Lindą. Za jej realizację odpowiadają agencje Publicis Poland i OMD.
Renault Polska rozpoczyna od oferty samochodów w serii limitowanej Talisman Premiere Edition, na którą można składać już zamówienia. Klienci zainteresowani zakupem auta z serii limitowanej mogą zamawiać samochody na stronie talisman.renault.pl.
Wprowadzeniu samochodu na rynek towarzyszy m.in. kampania radiowa z udziałem ambasadora marki Bogusława Lindy. Spoty radiowe są emitowane w stacjach ogólnopolskich. W ramach działań dodatkowych, do końca stycznia samochód będzie eksponowany w największych centrach handlowych.
Bogusław Linda jest ambasadorem marki Renault od maja br., w poprzedniej kampanii promował Renault Kadjar.
Telewizyjna i prasowa kampania promująca Renault Talisman jest planowana na połowę stycznia br. Działania reklamowe będą prowadzone również w internecie (m.in. na portalach społecznościowych).
Za kreację reklam odpowiada agencja Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów- dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Przejmij kontrolę” - Bogusław Linda reklamuje Renault Talisman