Meta testuje prostsze przełączanie między profilami na Facebooku i Instagramie
Meta rozpoczyna pilotaż łatwiejszego przełączania i tworzenia nowych kont i profili na Facebooku i Instagramie.
Aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisów Mety, będą otrzymywać powiadomienia dotyczące obu profili na Facebooku i Instagramie w jednym miejscu, jeśli zdecydują się dodać je do tego samego Centrum kont.
Meta wprowadza nowy interfejs przełączania profili, który śledzenie powiadomień i nawigowanie między Facebookiem i Instagramem. Powiadomienia będą również wygodnie wyświetlane w jednym miejscu dla każdego profilu, co ułatwi dodatkowo bieżącą aktywność na Facebooku i Instagramie.
Użytkownicy mogą teraz utworzyć konto przy użyciu istniejącego loginu z Facebooka lub Instagrama, a następnie użyć go do zarejestrowania się na dodatkowych kontach i profilach.
Rozwiązania testowane są w aplikacjach na iOS, Android i w przeglądarkach internetowych.
Aktualizacje nie wpłyną jednak na poziom zabezpieczenia kont - jeśli ktoś ma włączone dwuskładnikowe uwierzytelnianie dla swojego konta na Facebooku, to nierozpoznane urządzenie nie może zalogować się na to konto danymi z Instagrama i na odwrót.
Ponadto użytkownicy będą powiadamiani, o tworzeniu nowego konta przy użyciu już istniejącego i gdy konto to jest dodawane do ich Centrum kont.
W drugim kwartale br. koncern zanotował wyniki poniżej oczekiwań: wpływy zmalały o 1 proc. do 28,82 mld dolarów, a zysk netto z 10,39 do 6,69 mld dolarów. Tłumaczył to słabą koniunkturą reklamową, przyznając, że nie spodziewa się poprawy w trzecim kwartale.
Podobne prognozy firma przedstawiła na początku lutego br., równocześnie pierwszy raz zmalała kwartał do kwartału liczba użytkowników codziennie odwiedzających Facebooka. Przełożyło się to spadek kursu akcji w ciągu jednego dnia o 26 proc., z kapitalizacji koncernu ubyło rekordowe 195 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Meta testuje prostsze przełączanie między profilami na Facebooku i Instagramie