Przemysław Guzik odpowiada za shopper marketing w V&P
Przemysław Guzik objął nowe stanowisko head of shopper marketing w agencji reklamowej V&P.
Guzik wrócił do agencji po ponad dwóch latach, by rozwijać ofertę shopper marketingową w strukturach działu strategii.
Ostatnie dwa lata spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był senior strategy managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei.
- Shopper marketing to niezmiernie ciekawy obszar marketingu, bo - wbrew powszechnej opinii - nie dotyczy jedynie samego momentu zakupu, czy celu jakim jest zwiększenie koszyka - mówi Przemysław Guzik, nowy head of shopper marketing w V&P.
Przed rozpoczęciem pracy w V&P przez 8 lat pracował w agencji TEQUILATBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Guzik odpowiada za shopper marketing w V&P