Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)
Serwis ogłoszeniowy OLX reklamuje nową usługę przesyłek do maszyn paczkowych i punktów odbioru. Kampanię pod hasłem "Można i tak" z udziałem aktora Janusza Chabiora przygotowały BBDO, Lucky Luciano Pictures, Xantus, Juice, MediaConcept.
Serwis ogłoszeniowy OLX uruchamia usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do Paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.
Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLX. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy. W spotach występuje znany już z wcześniejszych reklam OLX aktor Janusz Chabior.
Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci Paczkomatów.
- Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i pięknych widoków - tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Za postprodukcję odpowiadają Xantus TV, za postprodukcję dźwięku - Juice. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Media zaplanował MediaConcept.
Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior promuje nową usługę OLX (wideo)