Przyjemność totalna reklamuje Jeżyki (wideo)
Pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ciastek Jeżyki. Akcję na zlecenie produkującego je przedsiębiorstwa Colian (dawniej Jutrzenka Holding) przygotowały firmy 4Frame, Action! Production! i Universal McCann.
Trwająca obecnia kampania Jeżyków ma charakter wizerunkowo-produktowy. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” - jest budowanie skojarzenia tej marki z uczuciem przyjemności towarzyszącej szczęśliwym chwilom. W reklamach - podkreślających bogactwo i różnorodność składników zawartych w tych ciastkach - występują uosabiające je animowane postacie jeżyków, po raz pierwszy wykorzystane w komunikacji marki.
Ponadto w kampanii prezentowane są nowe rodzaje Jeżyków: Dark Cocoa i Dark Cherry. Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób w wieku 15–45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkających w dużych i średnich miastach.
W ramach akcji spoty są emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN) oraz tematycznych (m.in. w Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN siedem, TVN Style, TVN Meteo). Kreację kampanii przygotowała agencja 4Frame, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Reklamy wyprodukowała firma Action! Production!, nakręcił Marek Rajca , a wyreżyserował Tadeusz Śliwa.
Dołącz do dyskusji: Przyjemność totalna reklamuje Jeżyki (wideo)