Publicis pomoże ATP w promocji finałów rozgrywek tenisistów
Grupa reklamowa Publicis pomoże organizacji ATP (Association ofTennis Professionals) w promocji finałowego turnieju z udziałemnajlepszych tenisistów świata.
Wspólna promocja, w ramach wartej 1 milion funtów kampanii,rozpocznie się w przyszłym roku - informuje serwis BrandRepublic.
Wówczas finałowy turniej zmieni nazwę z Tennis Masters Cup naBarclays ATP World Tour Finals, a zamiast w Szanghaju będzie onrozgrywany w Londynie w hali O2 Arena.
"Będziemy blisko współpracować z Publicis nad rozwojem ipromocją tego wydarzenia za pomocą wszystkich dostępnych kanałów" -stwierdził Phil Anderton, dyrektor ds. marketingu w ATP.
W czerwcu bieżącego roku umowę z ATP podpisał brytyjski bankBarclays, w ramach której stanie się on od przyszłego rokutytularnym sponsorem kończącego sezon turnieju finałowego.Pięcioletnia umowa warta jest około 3,5 miliona funtów rocznie izawiera opcję przedłużenia jej obowiązywania do ośmiu lat.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Publicis pomoże ATP w promocji finałów rozgrywek tenisistów