SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Purina One testuje nową wersję karmy Coat & Hairball

Rozpoczęła się kampania rekomendacyjna karmy dla kotów Purina One Coat & Hairball. Działania przygotowała i realizuje agencja Streetcom.

Do akcji zaproszono 2500 osób, których zadaniem będzie testowanie produktu wraz ze swoimi kotami, a także podzielenie się opinią na jego temat w mediach społecznościowych. Do akcji zaangażowano również blogerów ze Streetcom Blog Team, którzy na blogach będą komentować efekty działania karmy na skórę i sierść kotów.

Działania potrwają do 21 lutego, a za ich przygotowanie i przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja Streetcom.

Dołącz do dyskusji: Purina One testuje nową wersję karmy Coat & Hairball

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl