SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Puszki do wyboru na 100-lecie Legii w kampanii piwa Królewskie

Agencja kreatywna Point of View uruchomiła dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) aktywację „Puszka na 100-lecie Legii”. Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki towarzyszy konkurs i kampania w internecie.

Aktywacja uruchomiona w sieci przez agencję Point of  View dla brandu Królewskie ma na celu zaangażowanie konsumentów w obchody stulecia klubu Legia Warszawa, sponsorowanego przez tę markę od 2004 roku.

Podstawą akcji jest głosowanie na jeden z trzech wzorów puszki przygotowanych z myślą o obchodach jubileuszu klubu z Łazienkowskiej. Użytkownicy mogą raz dziennie oddawać głos na wybrany przez siebie projekt na specjalnie przygotowanej stronie internetowej krolewskie.pl/puszki. Oprócz statycznych wizualizacji puszek, na stronie można znaleźć ich przestrzenne modele w formacie 360 stopni oraz aktualizowane na żywo wyniki głosowania. Wzór puszki, który zbierze najwięcej głosów, trafi na półki sklepowe jeszcze w tym roku.

Akcji towarzyszy konkurs polegający na udzielaniu odpowiedzi na pytanie otwarte związane z Legią. Zabawa potrwa do 18 września i podzielona jest na trzy etapy, w których wygrać można trzy podwójne zaproszenia VIP na mecze Legii oraz 60 jubileuszowych czteropaków piwa Królewskie. Łącznie nagrodzone zostaną 63 osoby. Każdemu etapowi towarzyszy inne pytanie otwarte.

Agencja Point of View przygotowała m.in. stronę konkursową z mechanizmem obracających się puszek i projekty graficzne, odpowiada też za obsługę konkursu - moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród etc. Zadaniem agencji było również opracowanie kreacji do kampanii display wspierającej konkurs (m.in. bannery wyświetlane w serwisach tematycznych związanych z Legią, Warszawą i sportem; czy kreacja karuzelowa z wideo, prezentująca puszki w widoku 360 stopni) oraz przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fanpage'a marki Królewskie na Facebooku. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez agencję Point of View, która współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 roku. Wcześniej agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową stronę internetową tego brandu, działania internetowe wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania”, quiz wiedzy o Legii dla jej fanów, aktywację związaną z tworzeniem nieoficjalnej mapy Warszawy oraz zakończony w ostatnich dniach konkurs „Poczuj klimat dawnej Warszawy”.

Dołącz do dyskusji: Puszki do wyboru na 100-lecie Legii w kampanii piwa Królewskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl