SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puszkujemy tylko dojrzałe” w kampanii Dawtony

Pod hasłem „Puszkujemy tylko dojrzałe” trwa outdoorowa akcja reklamowa przetworów Dawtona. Kreację kampanii przygotowała agencja Just.

Trwająca od początku listopada outdoorowa kampania reklamowa przetworów Dawtona ma za zadanie podkreślić, że swój pełny i głęboki smak zawdzięczają one wykorzystaniu tylko dojrzałych warzyw i owoców.

Akcja opiera się na trzech żartobliwych layoutach, które łączy hasło „Puszkujemy tylko dojrzałe”.

Działania reklamowe – zaplanowane do grudnia – obejmują Warszawę. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się ZPOW Dawtona.

Dołącz do dyskusji: „Puszkujemy tylko dojrzałe” w kampanii Dawtony

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mc
a czemu taki brzydki błąd w tym haśle?
odpowiedź
User
pj
Pierwsze dwie panie jak najbardziej rozumiem, ale ta babcia? Bez urazy wobec starszej pani, ale to tak jakby sugeruje, że Dawtona puszkuje zaschnięte warzywa.
odpowiedź
User
ap
jaki błąd??Ja nie mogę się dopatrzeć!!
odpowiedź