Radio PiK proponuje małym przedsiębiorcom reklamy za złotówkę
Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie pandemii koronawirusa emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę.
Oferta „MEGAoferta dla MIKRObiznesu” trafiła na rynek w poniedziałek 27 kwietnia. - Pandemia zamroziła naszą gospodarkę. Najbardziej cierpią ci, którzy są jej kołem zamachowym, czyli przedsiębiorcy. Nadchodzące miesiące to również dla przedsiębiorców test z solidarności, dlatego tak ważna jest wrażliwość społeczna, którą Polskie Radio PiK kieruje się również w biznesie - stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Kopeć, dyrektor marketingu i promocji Radia PiK.
Mikroprzedsiębiorcy mogą zamawiać zamówić kampanię reklamową, w której koszt jednej reklamy wynosi 1 zł netto. W ramach specjalnie przygotowanych pakietów przedsiębiorcy mogą skorzystać z 25, 50, albo 100 emisji reklam.
- Dzięki temu stwarzamy im wyjątkową okazję do zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców swoich usług, towarów, marki, itp. - mówi Jarosław Kopeć. Oferta będzie dostępna do 31 maja br. - Już pracujemy nad kolejnymi propozycjami dla naszych partnerów biznesowych - komentuje Kopeć.
Wprowadzenie „MEGAoferty dla MIKRObiznesu” wsparte jest kampanią autopromocyjną na antenie Polskiego Radia PiK, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Kreację przygotował dział marketingu i promocji PR PiK.
Pod koniec marca br. Radio Kolor ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes”. Umożliwia ona drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni. Darmowe spoty małych przedsiębiorców emituje też od początku kwietnia Radio Dla Ciebie. Reklamy nadawane są w specjalnym bloku pod nazwą „Przetrwamy”. Kampanie reklamowe dla małych i średnich firm za złotówkę proponuje także TVN Discovery.
Z raportu Radio Track Kantar Polska wynika, że średni dobowy udział słuchania Radia PiK w Bydgoszczy od października ub.r. do marca br. wyniósł 4,9 proc.
Dołącz do dyskusji: Radio PiK proponuje małym przedsiębiorcom reklamy za złotówkę