Rainbow Tours stawia na markę Rainbow z nowym wizerunkiem
Biuro podróży Rainbow Tours w dalszej komunikacji będzie eksponować markę Rainbow z identyfikacją wizualną opartą na literze R. Firma zaczyna sprzedaż wycieczek z oferty Lato 2016, co będą wspierać działania reklamowe pod hasłem „Cały świat przeżyć”.
- Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej, że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem - tłumaczy powody rebrandingu Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.
W nowej identyfikacji eksponowana jest litera R, występująca w różnych wersjach kolorystycznych. Identyfikację zaprojektowała firma Politański Brand Design.
Zmiana dotyczy tylko marki, sama firma Rainbow Tours będzie działać pod dotychczasową nazwą.
Rainbow Tours zaczyna właśnie sprzedaż oferty Lato 2016, obejmującej m.in. cykl wycieczek „Rozsmakuj się w..”, w którym znane i lubiane miejsca zostały pokazane z zupełnie innej perspektywy.
W najbliższych tygodniach ruszy kampania reklamująca tę ofertę. Firma na razie nie podaje szczegółowych wiadomości o akcji.
Dołącz do dyskusji: Rainbow Tours stawia na markę Rainbow z nowym wizerunkiem