Mandel klientem agencji Rebell Concept
Agencja Rebell Concept rozpoczęła współpracę z marką torebek Mandel. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR firmy Mandel, w tym opracowanie strategii komunikacji z okazji re-brandingu marki, budowanie wizerunku zgodnie z odświeżonym wizerunkiem, influencer marketing. Za obsługę odpowiedzialny jest założyciel agencji Bartłomiej Pałubicki oraz PR assistant Jagoda Sitnik.
- Mandel zmienia się razem ze mną - mówi Monika Kalicińska, założycielka marki. - Pierwsza identyfikacja powstała 8 lat temu, kiedy byłam jeszcze architektem krajobrazu. Lubiłam prostą, wręcz architektoniczną klasykę i minimalizm, i to wszystko odzwierciedlał Mandel. W ciągu ostatnich lat, zmienił się mój gust, moje wyobrażenie o modzie, i poczułam że tej zmiany potrzebuje też logo i komunikacja. Przede wszystkim marka dorosła, stała się odważniejsza, bardziej bezkompromisowa. Ale wciąż ponadczasowa- podkreśla.
Współpraca obejmuje również wydarzenia specjalne, które rozpoczyna otwarcie pop-up’u marki 15 września br. w centrum Warszawy przy ul. Nowy Świat 2. Minimalistyczny, nowoczesny butik w stylu galerii sztuki będzie otwarty dla klientów do końca grudnia br.
Firma Mandel nawiązała współpracę z Rebell Concept na podstawie rekomendacji oraz kreatywnych działań agencji.
Dołącz do dyskusji: Mandel klientem agencji Rebell Concept