Rehau klientem MPL Verbum
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet marki Rehau na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych.
„Program na wymiar” będzie programem lojalnościowym adresowanym w szczególności do stolarzy i firm stolarskich, które w swojej pracy korzystają z frontów i obrzeży produkowanych przez Rehau oraz sprzedawców w hurtowniach branżowych. Celem programu jest nagrodzenie stolarzy wybór produktów Rehau oraz poszerzenie wiedzy o ofercie produktów REHAU i stosowanych w nich innowacyjnych technologiach.
- Jest to dla nas bardzo ważne przedsięwzięcie, ponieważ to nasz pierwszy program skierowany do grupy stolarzy – bardzo trudnej grupy docelowej, wąskiej, hermetycznej i wymagającej, do której ciężko dotrzeć, szczególnie z działaniami lojalizującymi. Mamy nadzieję, że powodzenie tego programu otworzy drogę do podobnych działań w przyszłości – mówi Maria Cięciel-Muszyńska, Rehau consultant marketing communication na Polskę i kraje bałtyckie. – Wybraliśmy Verbum, ponieważ przekonała nas koncepcja i sposób myślenia agencji o programach lojalnościowych oraz spore doświadczenie w realizacji działań B2B.
Zasady programu są proste: stolarz zdobywa punkty poprzez przesyłanie faktury z produktami REHAU. Fakturę można dodać poprzez platformę www lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zdobyte punkty wymienia się na nagrody.
Dołącz do dyskusji: Rehau klientem MPL Verbum