Polsat walczy z koronawirusem. Charytatywny blok reklamowy przed „Wydarzeniami” (wideo)
W czwartek, 2 kwietnia tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” Polsat pokaże specjalny charytatywny blok „Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem”. Wpływ z akcji - za pośrednictwem Fundacji Polsat - zostanie przekazany na rzecz walki z epidemią COVID-19.
Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego „Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem” zachęcają spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie „Wydarzeń”, a także programy „Gość Wydarzeń” oraz „Wydarzenia i opinie”.
Emisja specjalnego bloku reklamowego odbędzie się w czwartek, 2 kwietnia br. o godz. 18.45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”.
Akcja organizowana jest we współpracy z Biurem Reklamy Polsat Media. Całkowity dochód z emisji bloku reklamowego „Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem”, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
- Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. 2 kwietnia o 18.45 możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Pamiętajmy - Zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem - mówi Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat. - Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują - dodaje.
Spoty promujące akcję emitowane są we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie Ipla, w internecie oraz w mediach społecznościowych.
„Reklama na ratunek - razem w walce z koronawirusem” nawiązuje do „Mikołajkowego Bloku Reklamowego”, który Polsat pokazuje raz w roku (6 grudnia).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat walczy z koronawirusem. Charytatywny blok reklamowy przed „Wydarzeniami” (wideo)
Trzeba mieć priorytety