SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Audi, Lexus, Snickers i Persil z reklamami przy Super Bowl 2017 (lista)

Tegoroczny finał amerykańskiej ligi NFL będzie transmitowany przez stację Fox 5 lutego 2017 roku. To w USA najważniejsze wydarzenie nie tylko sportowe, ale także reklamowe. Niektórzy reklamodawcy potwierdzili już swoje spoty przy Super Bowl 2017, w tym roku zabraknie jednak kilku znanych marek.

W br. prawa do transmisji w telewizji i w internecie finału Super Bowl zdobyła stacja Fox. W połowie grudnia ub.r. nadawca ujawnił, że sprzedał już 90 proc. czasu antenowego przy tym wydarzeniu, a 30-sekundowy spot kosztuje ok. 5 mln dol.

Poszukując dodatkowych przychodów z reklam w styczniu br. Fox zapowiedział, że jego internetowy serwis Fox Sports udostępni za darmo streaming z Super Bowl 2017 z dynamicznie dobranymi reklamami.

Super Bowl jest wydarzeniem nie tylko sportowym, ale także medialnym i reklamowym. Marki chętnie wykorzystują transmisję najbardziej oglądanego meczu futbolu amerykańskiego w ciągu roku do promocji swoich produktów. W br. emisję swoich spotów przygotowanych specjalnie na Super Bowl potwierdziło wiele firm obecnych przy tym wydarzeniu w latach poprzednich. Pojawili się też debiutanci, a kilka znanych marek zrezygnowało z reklam przy Super Bowl 2017.

Wśród nieobecnych w tegorocznej edycji Super Bowl są takie firmy jak Butterfinger, Doritos, Heinz, Mini USA oraz Toyota. Z kolei jako debiutanci na Auper Bowl pojawią się m.in. marki Bush oraz 84 Lumber.

Lista firm i marek, które potwierdziły dotąd emisję swoich spotów przy Super Bowl 2017:
Audi
Buick
Honda
Hyundai
Kia
Lexus

Mercedes-Benz
WeatherTech
Avocados From Mexico
Bai
Skittles
Snickers
Bud Light
Busch
TurboTax
GoDaddy
Top Games USA Inc.
Wix.com

Febreze
GNC
Mr. Clean
Persil
84 Lumber
Squarespace

Dołącz do dyskusji: Audi, Lexus, Snickers i Persil z reklamami przy Super Bowl 2017 (lista)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl