Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną
Działania rekrutacyjne Commercial Union Polska na stanowiska menedżer zespołu doradców oraz doradca ds. ubezpieczeń i inwestycji wspomagane są kampanią reklamową w internecie, prasie ogólnopolskiej i lokalnej, a także w tygodnikach opiniotwórczych oraz w periodykach skierowanych do studentów.
W kampanii internetowej zostały wykorzystane standardowe formy
odsłonowe: bannery, billboardy, double billboardy, a także mailing
oraz linki tekstowe w wyszukiwarkach. Są one emitowane na portalach
ogólnych, społecznościowych, witrynach rekrutacyjnych, studenckich
oraz na stronach przeznaczonych dla osób pracujących lub
studiujących za granicą. Dodatkowo kampanię wzbogacają ogłoszenia
rekrutacyjne emitowane m.in. na Goldenline.pl, Hrk.pl oraz
wortalach należących do Agory. W działania rekrutacyjne zostały
także zaangażowane biura karier znajdujące się przy największych
uczelniach Polski.
Każda z form reklamowych, emitowanych w internecie, przekierowuje
do strony docelowej. Potrwa do końca października. Przekaz dotrze
do 84 proc. ogółu internautów w Polsce, z czego 88 proc. będą
stanowić internauci z grupy docelowej (osoby w wieku 20-30
lat).
Za planowanie oraz zakup mediów w internecie odpowiedzialny jest dom mediowy ACR.
Dołącz do dyskusji: Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną