SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną

Działania rekrutacyjne Commercial Union Polska na stanowiska menedżer zespołu doradców oraz doradca ds. ubezpieczeń i inwestycji wspomagane są kampanią reklamową w internecie, prasie ogólnopolskiej i lokalnej, a także w tygodnikach opiniotwórczych oraz w periodykach skierowanych do studentów.

W kampanii internetowej zostały wykorzystane standardowe formy odsłonowe: bannery, billboardy, double billboardy, a także mailing oraz linki tekstowe w wyszukiwarkach. Są one emitowane na portalach ogólnych, społecznościowych, witrynach rekrutacyjnych, studenckich oraz na stronach przeznaczonych dla osób pracujących lub studiujących za granicą. Dodatkowo kampanię wzbogacają ogłoszenia rekrutacyjne emitowane m.in. na Goldenline.pl, Hrk.pl oraz wortalach należących do Agory. W działania rekrutacyjne zostały także zaangażowane biura karier znajdujące się przy największych uczelniach Polski.

Każda z form reklamowych, emitowanych w internecie, przekierowuje do strony docelowej. Potrwa do końca października. Przekaz dotrze do 84 proc. ogółu internautów w Polsce, z czego 88 proc. będą stanowić internauci z grupy docelowej (osoby w wieku 20-30 lat).

Za planowanie oraz zakup mediów w internecie odpowiedzialny jest dom mediowy ACR.

Dołącz do dyskusji: Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl