Runmageddon w nowej odsłonie kampanii „True Stories” Renault (wideo)
Bohaterami nowej, trzeciej już odsłony kampanii „True Stories” Renault Polska jest Renault Team, który zmierzył się z trasą Runmageddonu w Gdyni. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Publicis i OMD.
Prowadzona przez Renault Polska przez cały bieżący rok kampania „True Stories” promuje markę poprzez prawdziwe historie ludzi, ich pasje oraz towarzyszące im samochody Renault.
W obecnej, trzeciej już odsłonie prawdziwych historii bohaterami są pracownicy Renault, którzy jako Renault Team zmierzyli się z trasą Runmageddonu w Gdyni. Film przedstawia zespół Renault biorący udział w tym biegu. Ich zmagania, w których mogli sprawdzić swoją siłę charakteru, zarejestrowały kamery - te z perspektywy widza, jak i te towarzyszące uczestnikom biegu.
W tej odsłonie kampanii uczestnikom towarzyszy model Renault Kadjar.
Kampania Renault „True Stories” jest realizowana przez cały rok. Celem kampanii jest pokazanie nowych modeli marki przez pryzmat przeżyć prawdziwych bohaterów.
W pierwszej odsłonie kampanii w lutym br. pokazano historię prawdziwych oświadczyn, w drugiej - opowiedziano historię Magdy Ruszkowskiej, producentki pokazu marki odzieżowej Bizuu.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada Agencja Publicis. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD.
Dołącz do dyskusji: Runmageddon w nowej odsłonie kampanii „True Stories” Renault (wideo)