SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Makłowicz z Heniem łowi smaki w kampanii Tesco (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa hipermarketów Tesco z udziałem Roberta Makłowicza jako łowcą smaku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Easy Hell, Platige Image, Czart i Mediacom Warszawa.

W nowej kampanii Tesco kucharz Robert Makłowicz wciela się w rolę kulinarnego superbohatera, który odwiedza hipermarkety tej sieci, żeby łowić najlepsze smaki. W pierwszej reklamie Makłowicz szuka ziemniaków, spotykając m.in. przebranego za ziemniaka Henia, animowanego bohatera reklamującego wcześniej Tesco w parze z Krysią.

 

>>> Robert Makłowicz jako łowca w reklamach i na opakowaniach produktów Tesco

 

Ten spot został wsparty osobnymi działaniami reklamowymi w internecie, opartymi na jednej ze scen filmiku, w której Makłowicz skacze z mostu. Reklamy w tabloidowej stylistyce, zachęcające do obejrzenia spotu w telewizji, ukazały się w serwisach takich jak m.in. onet.pl, gazeta.pl, o2.pl i nocoty.pl. Przygotowała je agencja Czart.

Cała kampania oprócz reklam w telewizji i internecie będzie obejmie bilbordy w całej Polsce. Ponadto na stronie tesco.pl/lowca-smaku codziennie będą pojawiać się nowe przepisy, konkursy oraz inspiracje i opowieści kulinarne, a na początku listopada w sklepach Tesco pojawią się książki kucharskie z autorskimi przepisami Roberta Makłowicza.

Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja PZL, realizacją spotów zajął się dom produkcyjny Easy Hell, a ich postprodukcją - Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Codemedia (internet) i Mediacom (pozostałe media), a dodatkowe działania w internecie realizowane będą we współpracy z agencją Lemon Sky, która również zajmuje się obsługą Tesco w mediach społecznościowych.

Robert Makłowicz znalazł się nie tylko w reklamach Tesco, lecz również na opakowaniach wybranych produktów własnych sieci, które kucharz rekomenduje. Są to kilka odmian ziemniaków, kilka rodzajów mąki, ciasto francuskie, cukier, ser biały, olej słonecznikowy, łosoś wędzony, kaczka Barbarie i przyprawy. Ta oferta ma być poszerzana.

Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz z Heniem łowi smaki w kampanii Tesco (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ricardo
Bardzo chybiony projekt. Makłowicz to jeden z największych nieudaczników wśród "kucharzy". W każdym z jego programów najciekawsze jest to co mówi, a nie to co robi, a mówi świetnie pod warunkiem, że mówi o jedzeniu, produktach, tradycjach, okolicy itp., a nie o gotowaniu (!).
0 0
odpowiedź
User
ricardo
Bardzo chybiony projekt. Makłowicz to jeden z największych nieudaczników wśród "kucharzy". W każdym z jego programów najciekawsze jest to co mówi, a nie to co robi, a mówi świetnie pod warunkiem, że mówi o jedzeniu, produktach, tradycjach, okolicy itp., a nie o gotowaniu (!).
0 0
odpowiedź
User
ricardo
Bardzo chybiony projekt. Makłowicz to jeden z największych nieudaczników wśród "kucharzy". W każdym z jego programów najciekawsze jest to co mówi, a nie to co robi, a mówi świetnie pod warunkiem, że mówi o jedzeniu, produktach, tradycjach, okolicy itp., a nie o gotowaniu (!).
0 0
odpowiedź