Rodnaya Rech kupiła Publicis Groupe Russia
Grupa spółek Rodnaya Speech sfinalizowała transakcję nabycia aktywów francuskiego holdingu komunikacyjnego Publicis Groupe Russia. Sergey Koptev został przewodniczącym rady dyrektorów.
Gdy w połowie marca br. centrala Publicis Groupe ogłosiła, że kończy swoją działalność w Rosji, zdecydowano o scedowaniu własności agencji na lokalne kierownictwo . Firma przekazała wówczas kontrolę nad swoją działalnością w Rosji Sergeyowi Koptevowi, prezesowi założycielowi Publicis w Rosji, z jasnym warunkiem umownym zapewnienia przyszłości tamtejszym pracownikom.
Teraz poinformowano, że wszystkie agencje należące do holdingu będą nadal w pełni działać w Rosji jako struktury stowarzyszone i staną się częścią Rodnaya Speech. Wśród nich są agencje kreatywne Leo Burnett, Saatchi & Saatchi Russia, Publicis, Starcom Russia, Zenith Russia, Spark Foundry, digital agency Digitas Moscow, performance agency Performics, branding agency Graphit , PR agency MSL, Prodigious.
Wśród firm znajdą się również agencja kreatywna Rodnaya Speech oraz agencja medialna RoRe Media. Trwają negocjacje dotyczące nowych form współpracy z agencją Starlink .
- Pomimo zmiany formy własności i nazwy grupy, w zespole zarządzającym pozostają te same osoby, których profesjonalizm i poziom wiedzy zna rynek od wielu lat. Pozostaniemy również zaangażowani w podejście Power of One, które daje naszym klientom dostęp do dowolnej wiedzy, jakiej potrzebuje grupa, niezależnie od tego, czy chodzi o handel elektroniczny, analitykę danych czy media detaliczne - powiedział Koptev.
Sergey Koptev jest założycielem Rodnaya Rech i biznesu Publicis w Rosji. W 2020 roku Publicis Groupe przekazała mu prawa do używania marki Rodnaya Rech.
Dołącz do dyskusji: Rodnaya Rech kupiła Publicis Groupe Russia