Roszady w agencji 180° PR
Do zespołu 180° Public Relations (Grupa Leo Burnett Warszawa) dołączyły na kierownicze stanowiska Monika Perek i Małgorzata Majewska. Agencja ma także nowych klientów.
Monika Perek została szefem zespołu komunikacji korporacyjnej, a Małgorzata Majewska - liderem praktyki agencji w zakresie komunikacji konsumenckiej w agencji 180° Public Relations.
Monika Perek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w PR. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych: Mmd Public Relations oraz Euro RSC Sensors, jak również w funduszu inwestycyjnym NFI Progress. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium PR na SGH.
Małgorzata Majewska związana jest z branżą PR od ponad siedmiu lat. Przed dołączeniem do 1800 Public Relations pracowała w United PR, Advanced PR oraz Ciszewski Public Relations. Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Nowe projekty
Agencja 1800 Public Relations zdobyła także dwa nowe projekty. Dla
firmy Sanofi Pasteur, w ramach współpracy sieciowej z Manning
Selvage & Lee PR, realizuje kampanię komunikacyjną na temat
innowacyjnej szczepionki przeciw grypie FLU ID. Natomiast zespół
ds. marek premium działu konsumenckiego prowadzi dla firmy Estee
Lauder akcję skierowaną do liderów opinii wprowadzającą na rynek
zapach Michael Kors w wariantach dla kobiet i mężczyzn oraz
promującą ekskluzywną markę do pielęgnacji męskiej skóry Lab Series
Skincare For Men.
Kontynuacja współpracy
Agencja 180° Public Relations przedłużyła na kolejny okres
współpracę z Lockheed Martin Corporation. Jednocześnie, kolejny
klient agencji, firma adidas Polska, po dokonaniu przeglądu rynku
PR, postanowiła także kontynuować współpracę ze 180° Public
Relations w roku 2008.
Dołącz do dyskusji: Roszady w agencji 180° PR